Forum ® Sojusz Astral Republic ®
...:::To Co Nas Łączy To Chęc Podbicia Całej Galaktyki:::...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Karty postaci
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ® Sojusz Astral Republic ® Strona Główna -> Apokalipsa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leonidar
ModeRator
ModeRator



Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice :)

PostWysłany: Sob 12:25, 12 Lis 2005    Temat postu: Karty postaci

Karta gracza wyglada tak:

Karta gracza
Imię:
Rasa:
Profesja:
Poziom doświadczenia:
Punkty doświadczenia:
Udźwig:
Punkty Życia:
Karma:
Wzrost:
Waga:
Wiek:
Kolor oczu:
Włosy:
Wygląd:
Prędkość:
Broń:
Zbroja:
Tarcza:
Hełm:
Nogawice:
Nagolenniki:
Kolczuga:
Buty:
Rękawice:
Statystyki:
Wytrzymałość
Karma
Siła
Witalność
Inteligencja
Zręczność
Charyzma
Refleks
Szybkość
Modyfikatory walki:
Atak
Celność
Obrona
Szybkość
Modyfikatory ruchu:
Skradanie się
Wzrok
Słuch
Węch
Talenty:.............................................................................................. .......................................................................................................... .......................................................................................................... .......................................................................................................... .......................................................................................................... .......................................................................................................... ..........................................................................................................
Ekwipunek:.......................................................................................... .......................................................................................................... .......................................................................................................... .......................................................................................................... .......................................................................................................... .......................................................................................................... .......................................................................................................... ..........................................................................................................
Głód:
Zmęczenie:
Odporności na:
Magię/Prąd
Lód/Ogień
Powietrze/Ziemię
Śmierć/Życie
Kwas/Truciznę
Broń: Kłującą/Sieczną/Obuchową[/code]

Teraz to lepiej wygląda - Merrox


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leonidar
ModeRator
ModeRator



Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice :)

PostWysłany: Sob 13:11, 12 Lis 2005    Temat postu:

Beda nastepujace profesje:

-Rycerz: elitarna jednostka kazdej armii, majacy najwieksza ilosc PŻ na poziom i najwiecej pkt modyfikatorow walki. Specjanosc: miecze dwureczne

-Wojownik: ma najwiekszy udzwig i bez niego armia sie nie obedzie z powodu jego poteznych udezen. Specjalnosc: mloty

-Jezdziec: to ktos, jak by Rycerz, ale jezdzi na wierchowcu lub na muncie.
Specjalnosc: miecze

-Skrytobojca: malo PŻ na poziom, lecz zabojczy dzieki ogromnej celnosci. Moze tez sluzyc jako snajper. Najwiecej punktow modyfikatorów fizycznych na poziom. Specjalnosc: sztylety

-Zlodziej: troche wiecej PŻ na poziom niz Skrytobojcy, ale mniej pkt mod. fiz. Alternatywne zrodlo kasy. Bardzo potrzebny w druzynie. Specjalnosc: kastety

-Piechur: lekki wojownik pieszy. Specjalnosc: miecze

-Lucznik: bardzo potrzebny w druzynie. Wypuszcza slabe, ale szybkie strzaly na sredni dystans. Specjalnosc: łuki

-Kusznik: wypuszcza wolne, ale zadajace duze obrazenia i na duzy dystans strzaly. Specjalnosc: kusze

-Mag: panuje nad zywiolami. Na wyzszych poziomach zadaje potezne obrazenia. Specjalnosc: sztylety

-Kaplan: najmniej PŻ na poziom, ale czesto ratuje kompanow dzieki ich leczeniu lub oslepieniu przeciwnikow. Alternatywne zrodlo kasy na wyzszych poziomach dzieki mozliwosci odprawiania rytualow w swiatyniach. Specjalnosc: darthy i shurikeny

I to juz wszystkie profesje, jakie wymyslilem. Chyba sie podobaja Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leonidar
ModeRator
ModeRator



Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice :)

PostWysłany: Sob 13:40, 12 Lis 2005    Temat postu: Balrog

Rasy: teraz kazdy post bedzie o innej rasie Very Happy

Aha, i jeszcze jedno: moj system nazywa sie "Apokalipsa"

Balrog:

Wzrost: 400 cm – 500 cm
Waga: 150 – 300 kg
Wiek: 100 – 50 000 lat
Punkty zmęczenia : 150
Karma: 1000
Prędkość: 70km/h, w locie 120 km/h
Statystyki:
siła: 5
zręczność: 0
refleks: 0
witalność: 0
inteligencja: 0
wytrzymałość:0
karma: 0
charyzma: 0
szybkość0
Modyfikatory:
atak: 5
celność:0
obrona: 0
szybkość: 10
Modyfikatory od:
-kwasu: 0
-trucizny: 0
-prądu: 0
-ognia: 100
-lodu: -50
-światła: 0
-magii: 0
-ran kłutych:0
-ran ciętych: 0
-ran obuchowych: 0
Talenty: Wolny Duch, Podmuch Ognia
Rasowa profesja: Mistrz Żywiołów, specjalności: Ogień i Lawa, Rycerz
Życie: 250
Udźwig: 500
Historia rasy: Balrogi są Magami Ognia, prastarego żywiołu, który istniał jeszcze przed nimi i będzie istniał zawsze, bo taka jest jego natura. Początkowo byli stworami walczącymi w hordach Melkora, lecz podczas Wyzwolenia, czyli nadania przez Walarów wszystkim rasom wyboru, po której stronie będą. I wtedy właśnie wiele Blrogów zachowując swe magiczne zdolności rozpoczęło Nowe Życie, czyli odwrócili się od Złego. Tak zaczęła się Druga Era. Balrogi są niezwykle wysokie i wytrzymałe, więc zaczęto ich używać jako Armię Ognia – armia ta miała zadawać potężne obrażenia przeciwnikom. Balrogi mają zdolność przenoszenia się z miejsca na miejsce dzięki talentowi „Wolny Duch”. Czyli jeżeli w promieniu 500 metrów jest ogień, mogą pozostawić po sobie ognisko, a z ognia w innym miejscu wyłoni się Balrog. Są bardzo ważne w każdej armii, którą stać na ich opłacenie, więc są bardzo bogaci. Jeżeli odpoczywają w ogniu, regenerują się i odpoczywają cztery razy szybciej niż normalnie. Nie znoszą wody i lodu. Potrafią bardzo szybko biec, a jeszcze szybciej latać, co okazuje się bardzo przydatny podczas ucieczki lub gdy jest na coś bardzo mało czasu. Są najszybciej poruszającymi się istotami w „Apokalipsie”. Są bardzo ważnym ogniwem w drużynie, ponieważ ich szybkość jak i siła oraz udźwig są często niezwykle potrzebne. Balrogiem powinien być przynajmniej jeden gracz w drużynie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leonidar
ModeRator
ModeRator



Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice :)

PostWysłany: Sob 13:41, 12 Lis 2005    Temat postu: Elfy

Elfy:

Wzrost: 180 cm – 215 cm
Waga: 75 –100 kg
Wiek: 20 – 150 lat
Punkty zmęczenia: 110
Karma: 200
Prędkość: 30 km/h
Statystyki:
siła: 0
zręczność: 5
refleks: 0
witalność: 0
inteligencja: 0
wytrzymałość:0
karma 0
charyzma: 0
szybkość0
Modyfikatory:
atak: 0
celność:5
obrona: 0
szybkość : 0
Modyfikatory od:
-kwasu: 0
-trucizny: 0
-prądu: 0
-ognia: 0
-lodu: 0
-światła: 0
-magii: 100
-ran kłutych: 0
-ran ciętych: 0
-ran obuchowych: 0
Rasowa profesja: Łucznik
Życie: 100
Udźwig: 200
Historia rasy: Elfy są najlepszymi łucznikami ze wszystkich ras biorących udział w Pierwszej Wojnie T’garńskiej, czyli jednej z największych w historii „Apokalipsy”. M.in. dzięki nim i ich salwom z łuków, które wprost zalewały wrogów, udało się ją zwyciężyć. Jednakże nie zdołały uchronić Far’knu przed siła Balrogów i Orczych kusz. Elfy nie powstrzymały Balrogów palących wszystko do wokół siebie aż do Zamku Siedmiu Murów. Dopiero tam Krasnoludy zdołały wybić Orków tracąc przy tym większość dzielnych wojowników, którzy zapisali się w historii. Elfy w końcu zalały strzałami Balrogi i to dzięki nim i ich łukom świat ocalał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leonidar
ModeRator
ModeRator



Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice :)

PostWysłany: Sob 13:45, 12 Lis 2005    Temat postu: Enty

Enty:

Wzrost: 10 000 cm – 25 000 cm
Waga:1 000 – 2 500 kg
Wiek:20 - 50000 lat
Punkty zmęczenia:500
Punkty głodu:500
Prędkość: 50 km/h
Statystyki:
siła: 5
zręczność: 0
refleks: 0
kondycja: 0
inteligencja: 0
mądrość: 0
charyzma: 0
Modyfikatory:
atak: 10
celność:
obrona:
szczęście :
Modyfikatory od:
-kwasu: 0
-trucizny: 100
-prądu:0
-ognia: 0
-lodu: 50
-światła:20
-ciemności: 20
-magii: 0
-ran kłutych: 100
-ran ciętych: 20
-ran obuchowych: 40
Talenty: Wolny Duch
Rasowa profesja: Rycerz
Życie: 500
Udźwig: kg
Historia rasy: Enty to żyjące drzewa, które są najsilniejsze ze wszystkich ras, ale nie mogą używać magii, co czyni je słabszymi w walce. Bardzo odporna rasa i bardzo wysoka. Powinien być przynajmniej jeden Ent w drużynie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leonidar
ModeRator
ModeRator



Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice :)

PostWysłany: Sob 13:55, 12 Lis 2005    Temat postu: Hobbity

Hobbity:

Wzrost: 120 cm – 150 cm
Waga: 40 – 90 kg
Wiek: 35 – 200 lat
Statystyki:
siła: 0
zręczność: 5
refleks: 0
witalność: 0
inteligencja: 0
wytrzymałość:0
karma 0
charyzma: 0
szybkość0
Modyfikatory:
atak: 0
celność:10
obrona: 0
szybkość : 0
Modyfikatory od:
-kwasu: 0
-trucizny: 0
prądu: 0
-ognia: 0
-lodu: 0
-światła: 100
-magii: 0
-ran kłutych: 0
-ran ciętych: 0
-ran obuchowych: 0
Rasowa profesja: Złodziej
Życie: 50
Udźwig: 100 kg
Historia rasy: Hobbity są bardzo niskie, ale zwinne i dzięki temu nadają się doskonale na Złodziei. Są słabi i mają małą odporność na uderzenia, więc lepiej ich nie brać na rycerzy, Wojowników, Piechurów lub Jeźdźców. Zamieszkują m. in. groty, opuszczone domu, jaskinie, lasy. Są samotnikami, lecz czasami widuje się je z innymi rasami.[/img]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leonidar
ModeRator
ModeRator



Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice :)

PostWysłany: Sob 14:01, 12 Lis 2005    Temat postu: Krasnoludy

Krasnoludy:

Wzrost: 150 cm – 180 cm
Waga: 80 – 150 kg
Wiek: 35 – 750 lat
Statystyki:
siła: 5
zręczność: 0
refleks: 0
witalność: 0
inteligencja: 0
wytrzymałość:0
karma 0
charyzma: 0
szybkość0
Modyfikatory:
atak: 5
celność:0
obrona: 0
szczęście : 0
Modyfikatory od:
-kwasu: 0
-trucizny: 0
-prądu: 0
-ognia: 100
-lodu: 0
-światła: 0
-magii: 0
-ran kłutych: 0
-ran ciętych: 0
-ran obuchowych: 0
Rasowa profesja: Wojownik
Życie: 150
Udźwig: 250
Historia rasy: Krasnoludy są towarzyskie, więc często widać je w towarzystwie innych ras. Uwielbiają młoty. Zamieszkują góry, lecz czasami i miasta. Czasami się łączą w grupki i napadają miasta, ale to wyjątki. Krasnoludy są nastawione na bitwy, więc często biorą udział w pojedynkach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leonidar
ModeRator
ModeRator



Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice :)

PostWysłany: Sob 14:12, 12 Lis 2005    Temat postu: ?Obsydianie

Obsydianie:

Wzrost: 210 cm – 250 cm
Waga: 125 – 200 kg
Wiek: 25 – 1500 lat
Siła jednej ręki: kg
Siła dwóch rąk: kg
Statystyki:
siła: 5
zręczność: 0
refleks: 0
witalność: 0
inteligencja: 0
wytrzymałość:0
karma: 0
charyzma: 0
szybkość: 0
Modyfikatory:
atak: 5
celność:0
obrona: 0
szczęście: 0
Modyfikatory od:
-kwasu: 0
-trucizny: 0
-prądu: 0
-ognia: 0
-lodu: 100
-światła: 0
-magii: 0
-ran kłutych: 0
-ran ciętych: 0
-ran obuchowych: 0
Rasowa profesja: Rycerz, Jeździec
Życie: 700
Udźwig: 630 kg
Historia rasy: Obsydianie to rasa stworzona z kamienia. Zamieszkują góry i tereny przy górach. Przeważnie są samotnikami, ale czasami są wyjątki i przebywają z innymi rasami. Są rasą bardzo tajemniczą. Nikt nie wie, jak powstali, bo nikomu o tym nie mówią. Nie istnieją prawdopodobnie nawet żadne zapiski dotyczące tego. Jeżeli nawet istnieją, to Obsydianie je ukryli lub zniszczyli.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leonidar
ModeRator
ModeRator



Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice :)

PostWysłany: Sob 14:19, 12 Lis 2005    Temat postu: Orki

Orki:

Wzrost: 190 cm –220 cm
Waga: 90 – 125 kg
Wiek: 35 – 175 lat
Statystyki:
siła: 5
zręczność: 0
refleks: 0
witalność: 0
inteligencja: 0
wytrzymałość:0
karma 0
charyzma: 0
szybkość0
Modyfikatory:
atak: 5
celność:5
obrona: 0
szczęście : 0
Modyfikatory od:
-kwasu: 0
-trucizny: 100
-prądu: 0
-ognia: 0
-lodu: 0
-światła: 0
-magii: 0
-ran kłutych: 0
-ran ciętych: 0
-ran obuchowych: 0
Rasowa profesja: Kusznik
Życie: 400
Udźwig: 350 kg
Historia rasy: Orki to brutalna rasa, stworzona tylko do zabijania, ale czasami łączą się z innymi rasami po to, żeby zabijać .Uwielbiają wojny i rozlew krwi. Sporządzają mikstury lecznicze z krwi. Zamieszkują lasy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leonidar
ModeRator
ModeRator



Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice :)

PostWysłany: Sob 14:22, 12 Lis 2005    Temat postu: T'skrangi

T’skrangi:

Wzrost: 165 cm – 185 cm
Waga: 50 – 80 kg
Wiek: 20 – 150 lat
Statystyki:
siła: 0
zręczność: 5
refleks: 0
witalność: 0
inteligencja: 0
wytrzymałość:0
karma: 0
charyzma: 0
szybkość: 0
Modyfikatory:
atak: 0
celność:10
obrona: 0
szczęście : 0
Modyfikatory od:
-kwasu: 0
-trucizny: 100
-prądu: 0
-ognia: 0
-lodu: 0
-światła: 0
-magii: 0
-ran kłutych: 0
-ran ciętych: 0
-ran obuchowych: 0
Rasowa profesja:
Historia rasy: T’skrangi są niezbyt przyjazne w stosunku do przedstawicieli innych ras , chyba , że ktoś da im biżuterię lub inne błyszczące się przedmioty . Żyją w grupach liczących 40 – 50 osobników. Kolor grzebienia zmienia się w zależności od zajmowanego stanowiska, normalny – oznacza to nie zajmowanie żadnej ważnej pozycji .T’skrangi mieszkają w lasach , w domkach na drzewach . Polują na dzikie munty , wiewiórki szare , sarny , łosie , jelenie i tostolosy ( ogromne orły o długości skrzydła około pięciu , sześciu metrów , a rozpiętości obu skrzydeł 14 – 17 metrów ) . T’skrangi są sojusznikami : walarów , obsydian , krasnoludów, wietrzniaków i elfów ciemnych. Są wrogami : elfów, orków , trolli , hobbitów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leonidar
ModeRator
ModeRator



Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice :)

PostWysłany: Sob 21:33, 12 Lis 2005    Temat postu:

Dodaje jeszcze jedna profesje: Fechmistrz. Jest to profesja ze srednia iloscia PŻ, ale duzy bonus pkt modyfikatorow walki na poziom. Profesje rasowa T'skrangow. Zadaja duze obrazenia dzieki szybkim i celnym ciosom. Specjalnosc: rapiery i sejmitary

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sirmisiek




Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Wto 15:06, 15 Lis 2005    Temat postu:

Moja rasa to elf, a profesja to kusznik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
asd
ModeRator
ModeRator



Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Wto 18:41, 15 Lis 2005    Temat postu:

enty rycesz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leonidar
ModeRator
ModeRator



Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice :)

PostWysłany: Wto 19:22, 15 Lis 2005    Temat postu:

Sirmisiek, 345 masz PŻ, 750 Karmy, 0 sily, 5 refleksu, 0 witalnosci, inteligencji, wytrzymalosci, karmy, charyzmy, szybkosci i punktow statow do przydzielenia Very Happy Nastepnie masz 0 ataku, 5 celnosci, 5 obrony i 0 szybkosci i 5 pkt do przydzielenia Very Happy I wkoncu koncu masz 100 odpornosci na magie, 0 na kwas, trycizne, prad, ogien, lod, ran klutych, siecznych i obuchowych , i oczywiscie 20 pkt do przydzielenia Very Happy Masz 50 wzroku, 0 sluchu, wechu i skradania sie + 29 pkt do przydzielenia Very Happy Na zakonczyenie dodam, ze masz 300 kg udzwigu Very Happy I koniec Very Happy Very Happy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leonidar
ModeRator
ModeRator



Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice :)

PostWysłany: Wto 19:28, 15 Lis 2005    Temat postu:

Asd, 725 masz PŻ, 250 Karmy, 5 sily, 0 refleksu, 0 witalnosci, inteligencji, wytrzymalosci, karmy, charyzmy, szybkosci i 5 punktow statow do przydzielenia Nastepnie masz 10 ataku, 0 celnosci, 0 obrony i 0 szybkosci i 15 pkt do przydzielenia. Very Happy I wkoncu koncu masz 100 odpornosci na trucizne, 0 na kwas, magie, prad, ogien, lod, ran klutych, siecznych i obuchowych, i oczywiscie 20 pkt do przydzielenia Masz 0 wzroku, 50 sluchu, wechu i skradania sie + 7 pkt do przydzielenia Very Happy Na zakonczyenie dodam, ze masz 1690 kg udzwigu I koniec Very Happy Very Happy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ® Sojusz Astral Republic ® Strona Główna -> Apokalipsa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin