Forum ® Sojusz Astral Republic ®
...:::To Co Nas Łączy To Chęc Podbicia Całej Galaktyki:::...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ważne informacje
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ® Sojusz Astral Republic ® Strona Główna -> Jądro Ciemności
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Merrox
® AdminSite ®
® AdminSite ®



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:03, 25 Lis 2005    Temat postu: Ważne informacje

Narodowaść.

Wszyscy gracze walczą po jednej stronie konfliktu, dokładnie mówiąc po stronie Republiki Wietnamu. Są 7 narodowości do wyboru:

-Stany Zjednoczone - nie muszą chyba mówić że są najlepiej wyposażeni z wszystkich. Największym minusem jest nieznajomość terenu i języka. Amerykanie nie byli przygotowani do działań w tak trudnym terenie. Nie byli szkoleni jak przeżyć w dżungli. Mają problemy z zdobyciem żywności, lecz są mistrzami w walce

-Korea Południowa - znają obyczaje panujące na terenach konfliktu. Są dobrze wyszkoleni do działań w dżungli. Uzbrojeni podobnie jak amerykanie lecz nie umieją władać tak dobrze amerykanistką bronią.

-Tajlandia - podobnie jak Koreańczycy tajlandczyce są szkoleni do zadań w trudnym terenie. braki w uzbrojeniu zostały uzupełnione przez Amerykę gdyż posada ona najlepszy sprzęt (i nie tylko zależy którą wybierzecie). Mimo szkolenia nie opanowali zbyt dobrze nie swojej broni.

-Australia - Szkolony bardziej na suchych australijskich pustyniach niż w mokrej dżungli Wietnamu, ale i ty radzi sobie bardzo dobrze. Oni także ostali amerykańską broń lecz w przeciwieństwie do Koreańczyków i Tajlandczyków dobrze ją znają i umieją równie dobrze jak amerykanie z niej strzelać.

-Nowa Zelandia - Żołnierz jak to żołnierz. Umie strzelać i zabijać (zna broń amerykańską i strzela z niej równie dobrze jak sami amerykanie)

-Filipiny - ty tak samo jak w przypadku Nowo Zelandczyków (lecz nie zna broni amerykanców

-Wietnam - świetny zwiadowca. Zna doskonale teren, język, kulturę, obyczaje. Oprócz tego zna się na dżungli i nigdy nie zabłądzi. Potrafi zdobywać pożywienie. Zna miejsca które mogą uratować wam zycie. Dodatkowo zna wiele ziół leczniczych. (Nie zna broni )


Jeśli przy danej narodowości pisze że nie zna się na broni amerykańskie oznacza to że ma nieco gorszą celność na wszystkich broniach dostępnych w sesji. Bronie pojawią się wkrótce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merrox
® AdminSite ®
® AdminSite ®



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 1:05, 25 Lis 2005    Temat postu:

Dodatkowo kazy musi sobie wybrać specjalizacje:

Marines – tylko dla amerykanów. Nie muszę chyba tłumaczyć kim są Marines – piechota morska USA. Dobrze wyszkoleni i uzbrojeni żołnierze o wszechstronnym wyszkoleniu. (Max 4 w drużynie)
Umiejętności standardowe:
Walka wręcz
Walka bronią szturmową
Pływanie


Komandos - elitarna jednostka szklana do najtrudniejszych zadań. Wykorzystani głównie do działał dywersyjnych. Niezwykle groźny przeciwnik. Szczególnie w pojedynkę. Potrafi doskonale władać nożem szturmowym. W jego rękach każda broń jest równie śmiercionośna. (Max 2 w drużynie)
Umiejętności standardowe:
Walka nożem
Walka bronią szturmową
Pływanie


Snajper – strzelec wyborowy, mistrz kamuflażu, Potrafi czekać wiele dni by oddać jeden strzała. Włada najlepiej ze wszystkich bronią. Często wyśmiewany przez jednostki bojowy, które wolą „zasypywać” wroga nabojami. (Max 1 w drużynie)
Umiejętności standardowe:
Kamuflaż
Walka bronią snajperską
Pływanie


Saper – potrafi rozbroić każdą minę tak by wybuchła jak nastąpi na nią jakiż żółtek. Wystarczy jeden granat i pułapka gotowa. Najlepszy w odwracaniu uwagi wroga. Dzieki swojej pomysłowości i umiejętności stawiania pułapek – min potrafi bez problemu odciągać wroga od reszty drużyny. (Max 1 w drużynie)
Umiejętności standardowe:
Rozbrajanie
Minowanie
Pułapki
Pływanie

Kierowca – przyda się ale jeśli nie Bedze to nic się nie stanie. Wystarczy że ktoś w drużynie ma umiejętności „kierowanie pojazdu”. Kierowca ma jednak umiejętność kierowaniem każdego rodzaju pojazdu wystarczy że ma koła, nawet nie potrzebuje kluczyków. Nikt inny z drużyny tego nie potrafi. (max 1 w drużynie)
Umiejętności standardowe:
Kierowanie pojazdem lekkim (do 3,5 t)
Kierowanie pojazdem opancerzonych
Kierowanie czołgów lekkich
Kierowanie czołgów ciężkich
Pływanie

Medyk – podczas wojny jedną z najważniejszych postaci jest medyk, który leczy mniej rannych na linii frontu. W wykonaniu tej misji także przyda się tako postać.
Umiejętności standardowe:
Leczenie lekkich ran
Skrócenie męki towarzysz
Walka bronią krótką


Chemik – specjalista od broni chemicznej. Też może się przydać. By zachęcić do wybrania tej specjalizacji powiem tylko chemik może używać granatów gazowych. (Max 1 w drużynie)
Umiejętności standardowe:
Granaty gazowe
Trucizna
Pływanie

Pilot – Pilotaż helikopterami szturmowymi. Kiepski poza kabiną pilota ale strzelać umie. (Max 1 w drużynie)
Umiejętności standardowe:
Pilotaż helikopterów
Pływanie
Walka bronią krótką

Żołnierz – zwykły żołnierz szturmowy bardzo podobny do Marines tylko tym razem mogą nim być wszyscy nie tylko amerykanie (bez ograniczeń)
Umiejętności standardowe:
Pływanie
Walka bronią szturmową
Walka bronią krótką

Zwiadowca – potrafi podejść każdego ja zadać szybką i niebolesną śmierć (max 1 w drużynie)
Pływanie
Walka bronią białą
Podchodzenie wroga


Umiejętności. Umiejetności przy których jest "+" oznaczają ze bez niej nie mozecie wykonać danej czyności. Pozostałe mozecie wykonać ale prawdopodobienistwo sukcesu jest mniejsze.

(każdy umie walczyć wszystkim ale z umiejętnością walczycie lepiej wyjątek karabin snajperski)
Walka wręcz
Walka bronią białą "+" (broni biła do np. szbala, czy jakiś miecz, Taka broń tez jest)
Walka nożem
Walka bronią szturmową
Walka bronią krótką
Walka bronią snajperską "+"

Obsługa dział"+"
Obsługa radia"+"
Obsługa kompasu
Szybkie ładowanie broni (sktaca o połowie)
Czyszczenie broni"+"
Podchodzenie wroga"+"
Kamuflaż
Tropienie wroga"+"
Rut nożem"+"
Daleki rzut (np. granatem ale nie tylko) – Rzut 2xdalej niż bez tej umiejętności)
Pływanie"+"
Kierowanie pojazdem lekkim (do 3,5 t)"+"
Trucizna"+"
Retoryka
szacowanie"+"

Nowe umiejętności.
Mówienie po Wietnamsku "+"
czytanie po Wietnamsku"+"
pisanie po Wietnamsku"+"
(wietnamczyk ma je wrodzone)
Ogłuszanie
Duszenie
Obezwładnianie"+"
Rozpoznanie teranu"+"
Wspinanie się (np. po drzewach - zwieksza widoczność)"+"

nowe umiejętności

czytanie mapy"+"
zakładnie ładunków wybuchowych "+"

Jak macie jakies pomysły to mi pomużcie
Jak coś jeszcze wymysle to dopisze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Merrox dnia Wto 18:21, 29 Lis 2005, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merrox
® AdminSite ®
® AdminSite ®



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 2:30, 25 Lis 2005    Temat postu:

Nie znam stopni wojskowych USA a tym bardziej Australii czy Taijandi dlatego wykorzystam Polskie.

Szeregowy
Starszy szeregowy
Kapral
Straszy kapral
Plutonowy
Starszy plutonowy
Sierżant
Starszy sierżant
Sierżant sztabowy
Starszy sierżant
Młodszy chorąży
Chorąży
Starszy chorąży
Młodszy chorąży sztabowy
Chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
Podporucznik
Porucznik
Kapitan
Major
Podpułkownik
Pułkownik
Generał brygady
Generał dywizji
Generał broni
Marszałem Polski

Dowodzić drużyną bedze zawsze najwyższy rangą. Rangi przydzielę losowo lub zrobię mały test Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NazgulKing




Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 8:12, 25 Lis 2005    Temat postu:

Wow widze że ktoś się tutaj zna na stopniach Very Happy hmmmmmmm myśle nad Amerykańcem-snajperem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merrox
® AdminSite ®
® AdminSite ®



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:41, 25 Lis 2005    Temat postu:

Test na stopień wojskowy. Kto nie chce nie musu wybiorę mu losowo ale tak będzie fajna zabawa ^___^)

Pytanie nr.1 Po co Napoleon miał zielone szelki?
Pytanie nr.2 Kiedy jesteś w domu bez głowy?
Pytanie nr.3 Jakie są kamienie w rzece?
Pytanie nr.4 jakie drzewa są w lesie?
Pytanie nr.5 Co to jest – małe, żółte i kopie?
Pytanie nr.6 Co to jest – lata po pokoju i robi yzb, yzb, yzb?
Pytanie nr.7 Co to jest – rano chodzi na 4 nogach, w południe na 2, a wieczorem na 3?
Pytanie nr.8 Co to jest – czarne na czerwonym jeździ po zielonym?
Pytanie nr.9 Statek ma 150 łokci. Ile łokci ma kapitan?
Pytanie nr.10 W którym miesiącu kosi się siano?
Pytanie nr.11 Kot ma 60 cm długości. Ile waży kilogram kota?
Pytanie nr.12 Czego nie da się zamoczyć?
Pytanie nr.13 Mężczyzna z zapałkami wszedł do pokoju gdzie znajdowały się 3 lampy : gazowa , karbidowa i naftowa. Co zapalił najpierw?
Pytanie nr.14 Czy samotny nocny stróż może dostać rentę jeśli umrze w dzień??
Pytanie nr.15 Po stole chodziło 10 much zabiłeś 3. Ile zostało?
Pytanie nr.16 Przez las idzie duży i mały człowiek. Mały człowiek jest synem dużego , a duży nie jest ojcem małego. Dlaczego?
Pytanie nr.17 Który miesiąc ma 28 dni???
Pytanie nr.18 Co się stanie gdy kura skończy 3 lata?
Pytanie nr.19 zanim odkryto wodospad Salto De Angel , który wodospad był największy?
Pytanie nr.20 Ile gatunków zwierząt zabrał Mojżesz do arki?
Pytanie nr.21 Dlaczego Abel zabił Kaina?
Pytanie nr.22 Ile 50 groszówek jest w tuzinie?
Pytanie nr.23 lle to jest 3+4x7?
Pytanie nr.24 Gdzie się szybciej miele mąkę , w młynie elektrycznym czy wiatraku???
Pytanie nr.25 wyobraź sobie że jesteś pilotem samolotu. W warszawie wsiadło 17 pasażerów , w Krakowie wysiadło 13, a w Poznaniu doszło 9.
Ile lat ma pilot???

Zadania:

1. Podaj 3 sytuacje w których można znaleźć suche majtki na dnie Morza?
2. Wymień cztery siły działającej na karabin przy wystrzale?
3. Dlaczego helikopter ma małe śmigła na ogonie?
4. Jaka części ciał kota pozwala mu zawsze lądować na 4 łapach.
5. Które działanie wykonuje się pierwsze mnożenie dodawanie dzielenie czy odejmowanie?

Zagadka "premia".

Po wielu latach spotykają się dwaj znajomi. Jeden pyta się "czy masz dzieci", drugi odpowiada "tak mam 3 synów." wtedy pierwszy się pyta "ile lat mają twoji synowie" odpowiada " iloczyn wieków moich synów jest równy 36 a suma jest rówana ilości okien w bloku na przeciwko" na to pierwszy. " jeszcze nie mogę powiedzięc ile lat mają " wtedy ten drugi dodaje "mój najstarszy syn jest rudy" Wtedy pierwszy podaje ile mają lat. Ile lat moja synowi. (zagadkę da sie rozwiązać)

Oczywiscie kazy moze go rozwiązać. Odpoweidzi przysyłajcie mi na PW, zeby kazby mógły by się sprawdzić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
asd
ModeRator
ModeRator



Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pią 16:45, 25 Lis 2005    Temat postu:

Merrox napisał:
Test na stopień wojskowy. Kto nie chce nie musu wybiorę mu losowo ale tak będzie fajna zabawa ^___^)

Pytanie nr.1 Po co Napoleon miał zielone szelki?
Pytanie nr.2 Kiedy jesteś w domu bez głowy?
Pytanie nr.3 Jakie są kamienie w rzece?
Pytanie nr.4 jakie drzewa są w lesie?
Pytanie nr.5 Co to jest – małe, żółte i kopie?
Pytanie nr.6 Co to jest – lata po pokoju i robi yzb, yzb, yzb?
Pytanie nr.7 Co to jest – rano chodzi na 4 nogach, w południe na 2, a wieczorem na 3?
Pytanie nr.8 Co to jest – czarne na czerwonym jeździ po zielonym?
Pytanie nr.9 Statek ma 150 łokci. Ile łokci ma kapitan?
Pytanie nr.10 W którym miesiącu kosi się siano?
Pytanie nr.11 Kot ma 60 cm długości. Ile waży kilogram kota?
Pytanie nr.12 Czego nie da się zamoczyć?
Pytanie nr.13 Mężczyzna z zapałkami wszedł do pokoju gdzie znajdowały się 3 lampy : gazowa , karbidowa i naftowa. Co zapalił najpierw?
Pytanie nr.14 Czy samotny nocny stróż może dostać rentę jeśli umrze w dzień??
Pytanie nr.15 Po stole chodziło 10 much zabiłeś 3. Ile zostało?
Pytanie nr.16 Przez las idzie duży i mały człowiek. Mały człowiek jest synem dużego , a duży nie jest ojcem małego. Dlaczego?
Pytanie nr.17 Który miesiąc ma 28 dni???
Pytanie nr.18 Co się stanie gdy kura skończy 3 lata?
Pytanie nr.19 zanim odkryto wodospad Salto De Angel , który wodospad był największy?
Pytanie nr.20 Ile gatunków zwierząt zabrał Mojżesz do arki?
Pytanie nr.21 Dlaczego Abel zabił Kaina?
Pytanie nr.22 Ile 50 groszówek jest w tuzinie?
Pytanie nr.23 lle to jest 3+4x7?
Pytanie nr.24 Gdzie się szybciej miele mąkę , w młynie elektrycznym czy wiatraku???
Pytanie nr.25 wyobraź sobie że jesteś pilotem samolotu. W warszawie wsiadło 17 pasażerów , w Krakowie wysiadło 13, a w Poznaniu doszło 9.
Ile lat ma pilot???

Zadania:

1. Podaj 3 sytuacje w których można znaleźć suche majtki na dnie Morza?
2. Wymień cztery siły działającej na karabin przy wystrzale?
3. Dlaczego helikopter ma małe śmigła na ogonie?
4. Jaka części ciał kota pozwala mu zawsze lądować na 4 łapach.
5. Które działanie wykonuje się pierwsze mnożenie dodawanie dzielenie czy odejmowanie?

Zagadka "premia".

Po wielu latach spotykają się dwaj znajomi. Jeden pyta się "czy masz dzieci", drugi odpowiada "tak mam 3 synów." wtedy pierwszy się pyta "ile lat mają twoji synowie" odpowiada " iloczyn wieków moich synów jest równy 36 a suma jest rówana ilości okien w bloku na przeciwko" na to pierwszy. " jeszcze nie mogę powiedzięc ile lat mają " wtedy ten drugi dodaje "mój najstarszy syn jest rudy" Wtedy pierwszy podaje ile mają lat. Ile lat moja synowi. (zagadkę da sie rozwiązać)

Oczywiscie kazy moze go rozwiązać. Odpoweidzi przysyłajcie mi na PW, zeby kazby mógły by się sprawdzić.



nie jeztem zył ale to jest chore


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merrox
® AdminSite ®
® AdminSite ®



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:29, 25 Lis 2005    Temat postu:

Max 40 pkt.
NazgulKing - 26 pkt.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NazgulKing




Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 20:14, 25 Lis 2005    Temat postu:

Mam pytanie: kiedy będziemy w to grać? bo moja sesja jak narazie nie dojdzie do skutku, jednak mam jeszcze conieco do pouzupełniania :/ więc co z tymi innymi graczami którzy chcą grać?? jak narzazie chyba tylko ja powiedziałem mniej więcej kim będe grać Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merrox
® AdminSite ®
® AdminSite ®



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:57, 25 Lis 2005    Temat postu:

Zapominałem dodać
Na podstawie testu wyszło że zasługujesz na podporucznik, ale jesli rozwiążesz ostatnią zagadkę awansujesz na majora.

Ja nadal czekam.

W niedziele pojawi się schemat karty postaci. Każdy który nie chce mieć losowo wybieranej rangi niech rozwiąże test, a przy okazji sprawdzi swój pozio IQ, ponieważ wiekszość pytać z pierwszej części pochodzą z takiego jednego IQ.

Gra się zacznie jak zbierze się ekipa min 5 osób.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merrox
® AdminSite ®
® AdminSite ®



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:07, 25 Lis 2005    Temat postu:

Asd sprópuj rozwiązac to zmienisz zdanie.

Wszystkie pytania mają logiczną odpowiedz wystarczy pomysleć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merrox
® AdminSite ®
® AdminSite ®



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:04, 26 Lis 2005    Temat postu:

Asd - 27pkt i ranga porucznik narazie to on dowodzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merrox
® AdminSite ®
® AdminSite ®



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:57, 26 Lis 2005    Temat postu:

Zdeblo zostaje Młodszym chorążym sztabowym - wybrana losowo na prozbe Zdebla.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merrox
® AdminSite ®
® AdminSite ®



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:50, 28 Lis 2005    Temat postu:

NazgulKing rozwiązał ostatnią zagadkę, a tym samym zdobywa rangę Major i dowództwo nad misją. Przykro mi Asd ale nie martw się jak NazgulKing zginie to ty bedzesz dowodził ^_____^ tylko mi się nie zabijać w drużynie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NazgulKing




Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 13:06, 29 Lis 2005    Temat postu:

Nie dam sie Very HappyVery Happy prędzej wysadze nas obu Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merrox
® AdminSite ®
® AdminSite ®



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:17, 29 Lis 2005    Temat postu:

jak wysadzisz was obu dowództwo obejmuje następny po was. Ale bedze miał ciężkie zadanie. wybuch usłyszą wietnamcy i zaraz się zbiegnie cała armia Razz i bedze "ups Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ® Sojusz Astral Republic ® Strona Główna -> Jądro Ciemności Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin