Forum ® Sojusz Astral Republic ®
...:::To Co Nas Łączy To Chęc Podbicia Całej Galaktyki:::...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Karty postaci
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ® Sojusz Astral Republic ® Strona Główna -> Klątwa Vollmerów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
NazgulKing




Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 18:17, 23 Lis 2005    Temat postu:

Szukam i szukam (i w pamięci i w biurku) i nic znaleść nie moge :/ może faktycznie do II ŚW trudno coś wymyślić :/ ale mam to:
jak będziecie chcieli to może to?? Jeżeli Merrox pozwoli bo to w końcu jego kolejka była.....
Jeszcze nie jest dokończone ale jak chcecie do zobaczcie Laughing
Te kartę wypełniacie zgodnie z danymi poniżej. Rzeczy wpisane kursywą zamieniacie, są to wartości przykładowe. Rzeczy podkreślonych nie piszcie. Są to wyjaśnienia lub podpowiedzi.

KARTA POSTACI
Ogólne
Imię: Jan
Nazwisko: Kowalski
Rasa: Człowiek dokładniejsze dane na temat ras pod kartą postaci
Profesja: Szturmowiec dokładniejsze dane na temat profesji pod kartą postaci
HP: 350 100 podstawowe + 50 za każdy pkt. siły + 100 za każdy pkt. wytrzymałości czyli 200 (100+50+200=350)
PSI: 250 50 podstawowe + 100 za każdy pkt. inteligencji czyli 200 (50+200=250)
Udźwig: 180 100 podstawowe + 80 za każdy ptk. siły (100+80=180)

Wygląd
Wiek: 50 lat
Wzrost: 180 cm
Waga: 70 kg
Kolor oczu: Niebieskie
Włosy: Ciemny brąz
Opis: Dokładny opis wyglądu postaci, może być również jego charakterystyka.

Statystyki dokładniejszy opis pod kartą postaci, oprucz bonusów rasowych do rozdania 5 pkt.
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Szybkość 1
Zwinność: 1
Inteligencja: 2
Siła umysłu: 1
Charyzma 2

Umiejętności do rozdania 100%, ale muszą być przynajmniej dwie umiejętności. Wybór dowolny te tutaj to tylko przykład
Pilotarz - 20%
Mechanika pojazdów - 80%

Broń oprucz punktów ze statystyk do rozdania dodatkowe 50
Arrow Pistolety
    Celność: 55
    Szybkość: 5
    Mechanika: 5

Arrow Pistoplety maszynowe
    Celność: 5
    Szybkość: 5
    Mechanika: 5

Arrow Strzelby
    Celność: 5
    Szybkość: 5
    Mechanika: 5

Arrow Karabiny snajperskie
    Celność: 5
    Szybkość: 5
    Mechanika: 5

Arrow Karabiny maszynowe
    Celność: 5
    Szybkość: 5
    Mechanika: 5

Arrow Karabiny szturmowe
    Celność: 5
    Szybkość: 5
    Mechanika: 5

Arrow Broń ciężka
    Celność: 5
    Szybkość: 5
    Mechanika: 5

Arrow Granaty
    Celność: 5
    Szybkość: 5
    Mechanika: 5

Arrow Noże/Sztylety
    Siła: 5
    Szybkość: 5
    Technika: 5

Arrow Szabe/Rapiery/Sejmitary
    Siła: 5
    Szybkość: 5
    Technika: 5

Arrow Miecze
    Siła: 5
    Szybkość: 5
    Technika: 5

Arrow Topory/Młoty
    Siła: 5
    Szybkość: 5
    Technika: 5

Arrow Kije/Dzidy
    Siła: 5
    Szybkość: 5
    Technika: 5


Ekwipunek
Broń/Bronie: brak
Spodnie: brak
Koszula: brak
Buty: brak
Rękawice: brak
Czapka: brak
Inne: brak

Odporność na oprucz punktów ze statystyk do rozdania dodatkowe 50
Temperature: 10
Trucizne:10
Środki odużające: 60alkochol, leki itp.
PSIonike: 10


****************************************************************
Rasy

Cytat:
Arrow Ludzie (Imperium Ziemskie)

Arrow Arrow Bonusy rasowe:
+1 siła
+1 wytrzymałość
+1 zwinność
+1 szybkość

Arrow Arrow Opis:
Ludzi przedstawiać chyba nie musze. Najbardziej wyważona i wszechstronna rasa.

Arrow Arrow Wygląd:
Wiek: 20-75 lat
Wysokość: 150-210 cm
Waga: 55-110 kg



Cytat:
Arrow Elektrossi (Republika Elektrosska)

Arrow Arrow Bonusy rasowe:
+3 Siła Umysłu
+1 Inteligencja

Arrow Arrow Opis:
Rasa od wieków zajmująca się badaniem własnych umysłów. Są wysocy i chudzi. Mają trzy smukłe palce.

Arrow Arrow Wygląd:
Wiek: 30-250 lat
Wysokość: 175-255 cm
Waga: 45-80 kg



Cytat:
Arrow Dregonie (Cesarstwo Dregońskie)

Arrow Arrow Bonusy rasowe:
+2 siła
+2 wytrzymałość

Arrow Arrow Opis:
Agrsywna rasa. Są niscy i dobrze umięśnieni ale ich technologia nie jest najwyższych lotów. Nie jest to jednak rasa imbecyli Very Happy

Arrow Arrow Wygląd:
Wiek: 40-230 lat
Wysokość: 140-190 cm
Waga: 70-130 kg



Cytat:
Arrow Altarianie (Związek Altariański)

Arrow Arrow Bonusy rasowe:
+4 Inteligencja

Arrow Arrow Opis:
Niezwykle inteligentna rasa. Niscy, chudzi, typowi mózgowce Very Happy

Arrow Arrow Wygląd:
Wiek: 30-600 lat
Wysokość: 120-160 cm
Waga: 45-70 kg



Cytat:
Arrow Torianie (Federacja Toriańska)

Arrow Arrow Bonusy rasowe:
+2 Charyzma
+1 Zręczność
+1 Szybkość

Arrow Arrow Opis:
Podobni do ludzi. Właściwie identyczni, mają tylko lekko szpiczaste uszy i są nieco wyższi.

Arrow Arrow Wygląd:
Wiek: 25-160 lat
Wysokość: 165-220 cm
Waga: 55-120 kg


Statystyki:
    -siła-siła fizyczna bochatera; jeżeli +1 siły to +50 HP i +80 udźwig i +5 do siły każdej broni

    -wytrzymałość-ogólna wytrzymałość fizyczna bochatera; jeżeli +1 wytrzymałości to +100 HP i +5 wytrzymałości do wszystkich odporności, oprucz odporności PSI

    -szybkość-szybkość pouszania się bochatera; jeżeli +1 szybkości to +5 km/h i +5 do szybkości każdej broni

    -zwinność-umiejętności manualne bohatera; jeżeli +1 zwinności to +5 do mechaniki lub techniki i celności każdej broni

    -inteligencja-wiedza posiadana przez bohatera; jeżeli +1 inteligencji to +50 PSI i +5 do mechaniki każdej broni

    -siła umysłu-siła umysłu bochatera, w tym jego wytrzymałość psychiczna; jeżeli +1 siły umysłu to +10% do obrażeń każdej techniki PSI i +10 do odporności PSI

    -charyzma-umiejętność prezentacji bochatera; [i]leprzy kontakt z NPC-tami


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zdeblo




Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: VitoRR - Bytom

PostWysłany: Śro 20:40, 23 Lis 2005    Temat postu:

mysle że to dobry pomysl, i widze ze kolega gral w ET ;] albo jakis maniak historii\broni? ale jest to duzo mniej ciekawe niz sesja nr 1 - moze by ja od poczotku zacząć?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NazgulKing




Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 20:47, 23 Lis 2005    Temat postu:

Apokalipsa ma pierwszeństo Very HappyVery Happy i faktycznie gram w ET Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merrox
® AdminSite ®
® AdminSite ®



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:14, 23 Lis 2005    Temat postu:

Powiem tak. Zaczynaj, moja nie jest jeszcze gotuowa ale za 1-2 tyg bedzie wtedy ja tez zaczne Razz powedz jak nazywa się twoja seja to ci dział stworze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kriss_87




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 7:52, 24 Lis 2005    Temat postu:

Nazgul ty na II wojne swiatowa robisz roznego rodzaju rasy. Przeciez tam sie ludzie wybijali.

Napisz po kiego szpaka te rasy dales tylko nie mow zeby bylo kciekawiej??? SmileSmile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NazgulKing




Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 8:32, 24 Lis 2005    Temat postu:

Nie rozumiesz, IIWŚ nie będzie jednak bo nie mam żednych pomysłów:/ dlatego wymyślołem ten własny świat. A nazwa jego brzmi :eeeeeeeeeeeee ma ktoś jakieś pomysły???? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merrox
® AdminSite ®
® AdminSite ®



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:19, 24 Lis 2005    Temat postu:

nazwa.... moze "klątwa (rasy która bedzę stało po stronie ciemności)” zakładam że to bedzę wojna miedzy rasami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NazgulKing




Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 16:04, 24 Lis 2005    Temat postu:

Klątwa Ludzi nie pasuje Very HappyVery Happy może "Klątwa Vollmerów" ?? Wojna będzie faktycznie a co do nazwy to skapniecie się jak wam podam polityke w tym świecie Cool ale to potem bo najpier musze uzupełnić jeszcze kartę (profesje itd.)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NazgulKing




Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 16:51, 24 Lis 2005    Temat postu:

Profesje:

Szturmowiec:
Typoy żołnież. Nic specjalnego Very Happy jakby ktoś chciał dokładniejszy opis to niech owie bo jakoś nie mam pomysłów.
Bonus od Profesji:
+10 do celności Karabinów szturmowych

Operator broni ciężkiej:
Jak sama nazwa wskazuje posługuje się bronią ciężką oraz bronią zamątowaną w pojazdach.
Bonus od Profesji:
+50 HP

Szpieg:
Wywiadowca. Jego zadaniem jest przede wszystkim zbieranie informacji. Raczej mało lubiana profesja. Nikt go nie lubi, ale każdy chc mieć w swojej drużynie Wink
Bonus od Profesji:
+30% do otwierania zamków

Telepata:
Ktoś kto się posługuje PSIoniką. Bez kogoś takiego drużuna będzie raczej słaba. Techniki prosze przesyłać wraz z Kartą, w taki sposób
1.Technika1
2.Technika2
3.Technika3
4.Technika4
5.Technika5
Od góry piszcie te które chcecie najbardziej. Ja potem z tych 5 wybiore 2 i wam wpisze do karty.
Bonus od Profesji:
+30 do PSI

Mechanik:
Reperuje broń i pojazdy. Drużyna może sobie poradzić i bez niego ale będzie to kosztowało o naprawy w warsztatach. Swoją drogą że częśi i narzędzia też kosztują.
Bonus od Profesji:
+5 do mechaniki każdej profesji

Medyk:
Niezastąpiony po ciężkich starciach.
Bonus od Profesji:
+30% do Leczenia

Pilot:
Pilotuje wszystki możliwe pojazdy Very Happy. No nazwa mówi sama za sobie.
Bonus od Profesji:
+30% do Pilotażu

Saper:
Spec od wszelkich materiałów wybuchowych i granatów.
Bonus od Profesji:
+10% do materiałów wybuchowych
+5 do celności granatów

Łowca:
Specjalista od wali wręcz i przy pomocy wszelkiej broni białej.
Bonus od Profesji:
+5 do techniki każdej broni białej







mona zacząć wysyłać swoje kart Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merrox
® AdminSite ®
® AdminSite ®



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:07, 24 Lis 2005    Temat postu:

ale jakas nazwa musi byc bo jak mam nazwać dział.


zrobie tak. stworze dział Klątwa Vollmerów, a potem najwyżej się zmieni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
asd
ModeRator
ModeRator



Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Czw 19:08, 24 Lis 2005    Temat postu:

przydała by się profesja snajper
SNAJPER
Bonus do profesji :
+20 do celnosci
-10 do szybkosci strzałów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NazgulKing




Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 19:21, 24 Lis 2005    Temat postu:

ok Snajper:
+15 do celności wszystkich broni
-5 do szybkości wszystkich broni z wyjątkiem broni białej, ela naelże dodać tyle pkt. żeby nigdzie nie było na minusie.
Przypominam że jeżeli jedna z rzeczy (szykość, celnośći mechanika dla broni strzeleckiej siła i technika dla broni białej jes na poziomie 0 to wogule nie potraficie z niej kożystać.)

PS: Nazwa jest dobra


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leonidar
ModeRator
ModeRator



Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice :)

PostWysłany: Czw 21:36, 24 Lis 2005    Temat postu:

Eh, nie wiem, czy to mnie wciagnie, bo:
-troche nie dopracowane (za malo opisow, profesji itd)
-mnie urzekly gry magio-sredniowieczne, bo tam WSZYSTKO jest mozliwe, nie ma ograniczen co do potworow, najwiecej broni, magia
-musze popracowac nad nauka Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NazgulKing




Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 8:07, 25 Lis 2005    Temat postu:

No co do profesji to też mi się wydaje że jakoś ich tak mało............. ale nie martw się dopracuje je Very Happy a co do opisów to jest już conieco o Rasach i będzie znacznie więcej Twisted Evil Twisted Evil potwory też mogą być wiare rużne Very Happy flora i fauna rużnych planet jet rużna Very Happy Laughing co do magii to mamy tutaj PSI a to jest nieco podobne Very Happy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
asd
ModeRator
ModeRator



Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pią 16:20, 25 Lis 2005    Temat postu:

KARTA POSTACI :

imie : KARL Sten
nazwisko : niepamiętam amniezja
Rasa : Ludzie (Imperium Ziemskie)
profesja : snajper
Wiek: 29 lat
Waga: 79 kg
Wzrost: 176 cm
Kolor oczu : Zielone niebieskie
Włosy : zrebrno siwe ( od urodzenia )
Opis : uczyłem sie w młodosci hyba karate ale nie pamiętam ale kiedy zaczołem sie uczyc powturnie szło mi bardzo dobrze stałem się jednych z mistrzów karate

Opis Charakteru :

1)daje mu kilka kredytów

2)ostrzegam ich ze jak nie przestaną się tak zachowywac to dam im lekcje

3)jesli powie mi zebym się wynosił i ratował skure to dam noge jesli nie staram się ją rozbroic . jesli jestesmy na statku rozbroic prubuje nie mam nic do stracenia

4) zatrzymuje się pytam się oco im chodzi i czy mnie puszczą jak tak to odjezedzam jak nie prubuje sie dogadac


Statystyki :
siła :2
Wytrzymałość :2
Szybkość : 1
Zwinność :
Inteligencja :
Siła umysłu :
Charyzma :
Celnosc :


Umiejętności :
kamuflaz - 30 %
zdolnosc ogromnego wysiłku fizycznego 70 %

Ekwipunek :

Broń: wyborowy karabin strzelecki
Kombinezon: standardowy kombinezon agenta ( wzmacniany odporny na 10 % zadawanych obrazen przez bron białą i 5% przez palna )
Spodnie: zwyczajne ciemno szare
Koszula: z lekiego rosciągliwego twozywa kolor szary
Buty: wodoodporne przystosowane do poruszania się w trudnum terenie
Rękawice: ze skury
Czapka: czarna wzmacnina (chroni przed ciosami z broni białej )
Inne: noktowizor , lornetka , nóż ze specjalnego wytrzymałego surowca ukryty w ramieniu chirurgicznie wysuwa się gdy rozluznie bardzo renke

Odporności :

Na temperature: 5
Na trucizne: 5
Na środki odużające: 15
Na PSIonike: 5
Na zmęczenie: 20

Specjalne :
mistrz karate

Bronie :


Karabiny snajperskie

Celność: 35
Szybkość: 10
Mechanika: 10

Pistolety

Celność: 15
Szybkość: 35
Mechanika: 10

Noże/Sztylety

Siła: 25
Szybkość: 20
Technika: 5


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez asd dnia Czw 20:14, 05 Sty 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ® Sojusz Astral Republic ® Strona Główna -> Klątwa Vollmerów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin